TR'de asla yapılmasını önermiyorum. Özellikle bakanlığın son aksiyonları aşırı zorlaştırdı reklam harcamaları çöp olmasın. Ama yine yapacam dersen de yapabilirsin tabii. basic paket yeterli olur başlangıçta. zaten ilk 3 ay 1 dolar şu an istersen en pahalıyı seçip sonra değiştirebilirsin. Aynı anda birden fazla ödeme altyapısı ekleyebilirsin. ayrıca yerel ödemeler ve çoklu dil de ekleyebilirsin.
teşekkür ederim hocam, droppshipping yapmayacğaım, toplu ürünler olacak kendi ürünlerimiz hediyelik eşya vs. kendi toplu ürünlerimizle de mi ypaılmasını önermiyorsunuz ?