Domain birkaç gün önce boşa düşmüştü, birkaç gündür de kimse kaydetmemişti.
Şimdi akıllardaki soru işareti şu; eğer çok önemli bir domain olsaydı zaten düşer düşmez backorder yaparlardı.
Evet jenerik ama kategori konusu muamma.
Proje yapılmadan bir şey demek yanlış olur.
Zaten com uzantısı da forumdan bir arkadaşta.
Hayırlı olsun.