Eskiden her şey güzeldi. R10 dolandırıcıları bile kalifiyeli idi. Bir adam vardı uygulama muhabbetine milyonları götürmüştü burada Şimdikiler 3-5 bin vurup gidiyor. Bir tane eleman vardı mesela onu hiç unutma hakkında açılan her şikayete video çekip cevap veriyordu