Benim mağazalar da çalışan arkadaşlarım var, onlar bu illetin dibine vurmuşlar, çok acı bir durum. Aldıkları tüm paralar oralara gidiyor, bana çok kez teşvik ettiler, sigara olsun, kumar olsun.... Vs. vs. asla ama kat'a bu tarz hiç bir aktiviteye dahil olmadım, ne sigara, ne alkol, ne eroin, ne kumar.... Bilemiyorum, ancak kendimden örnek veriyorum, etrafımda bu tarz çok insan geldi geçti, çoğunu kendim feshettim, çünkü kendilerine yararı olmayanların başkalarına da olamaz, bilakis zarar ve de ziyan verirler, bence olay irade de bitiyor, ben canlı örneğim, gerçekten bu tarz insanlar hep denk geldi bana, teşvikte ettiler, ancak ben asla ve kat'a dahil olmadım, istemedim. Netice de zorla değil, insan zaten farkında olduğu durumlara balıklama atlayınca ya ihtiyacından kaynaklı oluyor ya da nefsi körermiş oluyor açıkçası, bilemedim.. Ben hiç dahil olmadım, çünkü içimde bir yerler de asla istemedim, olay sanırım bu kadar basit gibi, nefsine hakim olmak ve de zararlı olduğunu bildiğin durumlara asla dahil olmamak her halde.
Konu hakkında Evrim Ağacı'nın müthiş videosu var. Mutlaka takip etmeniz gereken nadide ve de çok değerli kanallardandır kendisi arkadaşlar :
Kumar Hakkında Video > Evrim Ağacı