ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cursor PRO ile paketindeki istekler bitse dahi ücretli kullanmaya devam et en ideali bu. Claude API'ı kadar uygun olmaz ama aynı kalitede çalışmaya devam edebilirsin. Sanırım bu şekilde Claude API ücreti + %20 Cursor alıyor yanlış hatırlamıyorsam. Opus'u test etmek için çalıştırdım onu görme hiç Ayrıca opus çok düşündüğünden çok saçmalıyor bende öyle oldu.

böyle calıssam aylık $500 gelir hocam :/

anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim 100 doları çöp etti 5 dakikada, basit bir hatayı da çözemedi.... Şu an ücretsiz en iyisi hangisi cursor için? gpt 4.1 mi
4.1 kullanmadım hiç
claude 3.5 kullandım memnunum ama hızlı değil işte