Cursor PRO ile paketindeki istekler bitse dahi ücretli kullanmaya devam et en ideali bu. Claude API'ı kadar uygun olmaz ama aynı kalitede çalışmaya devam edebilirsin. Sanırım bu şekilde Claude API ücreti + %20 Cursor alıyor yanlış hatırlamıyorsam. Opus'u test etmek için çalıştırdım onu görme hiç Ayrıca opus çok düşündüğünden çok saçmalıyor bende öyle oldu.