Merhaba arkadaşlar,
Google veo 3 kullanmaya basladim. Ucretsiz 1 aylik versyonundan. 5 video üretince limite takılıyor. Bunun çözümü nedir? Odeme yapsam da limite takilir miyim?
Veya hesap falan satiliyor mu forumda?

Çok uzak kaldim buralardan ondan biraz eksiğim var bu konuda..

Teşekkürler..