hediyeler üzerinden yürüyen bir sistem olmaması yeterli o halde yani mantıken, deneyip göreceğiz ne diyim... Fakat bahsettiğim oyun ile alakalı sadece youtube üzerinde denenmiş şeyler var ve geliştirileli çok bir vakit olmadı aslında... Denenmiş olduğunu düşünmüyorum
Ekranda sürekli dönen aynı oyun olmamalı. Ekranda sabit bir görsel şeklinde oyun olmamalı. Ekrana hediye ikonları koymasanız da kullanıcıyı teşviğe giriyor. Bu spesifik bir oyunla alakalı değil ayrıca, benim bir sürü oyunum var. Ne kadar denesem de hepsinde yani tüm oyunlarda ihlal veriyor.
Size denemeyin demiyorum tabii. Tecrübelerimi aktarıyorum, bol şanslar.