kartınız mastercard veya visa ise sorun olmaması gerekiyor kurdan çevirip ödemeyi yaptırıyor. Kartınız troy ise bu sorunu yaşarsınız.
Mastercard veya visa ise birçok ülkede kullanılıyor ben hiç sorun yaşamadım sadece bir tık yüksek kurdan hesaplıyor banka kendi komisyonu falan koyduğu için bunun dışında kullanılabilir o kurumla şakalı bir durum bence
visa kredi kartım. işlem yaptığım normal yabancı ödemelrde sorun yaşamıyorum ancak bu site de ödeme euro bazında alıyor onay kodu geliyor girdiğim gibi site otomatik red ediyor.
sanal yabancı kredi kartı alacağım bir yer yok mu?