Mastercard veya visa ise birçok ülkede kullanılıyor ben hiç sorun yaşamadım sadece bir tık yüksek kurdan hesaplıyor banka kendi komisyonu falan koyduğu için bunun dışında kullanılabilir o kurumla şakalı bir durum bence