ReputeUs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam baz istasyonları 7/24 jeneratör ile beslenmiyor mu? Bu mümkün mü yani
Yok hocam normal şebeke elektriği ile çalışıyorlar.