Konu
Elektirik Kesilince Şebeke Gidiyor
08-06-2025, 12:58:52
#7
Lebrama
ReputeUs adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam baz istasyonları 7/24 jeneratör ile beslenmiyor mu? Bu mümkün mü yani
Yok hocam normal şebeke elektriği ile çalışıyorlar.