Selamlar. Planlı ya da plansız herhangi bir elektrik kesintisi yaşanınca mobil veri ve şebekem de gidiyor. Türk Telekom kullanıyorum ve 1 senedir böyle sayısız kez müşteri hizmetleri ile görüştüm ama fayda yok. Bu durum elektirik kesintisi ve şebeke ile ne alakası var? Ayrıca bu durumu nereye şikayet edebilirim?