Valla bende bir sorun yok. Eskisi gibi kullanıyorum paramı çekiyorum sanal kart oluşturuyorum vs vs.
Bende bloke yok ama sipaya geçtim sanırım akp liymiş dolayısıyla sıkıntı çıkarmaz gibi
herkes blokeli diye biliyorum hocam normal kullananlara bile bloke olmuş sizde niye açık ki