akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla bende bir sorun yok. Eskisi gibi kullanıyorum paramı çekiyorum sanal kart oluşturuyorum vs vs.
yunuslp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bloke yok ama sipaya geçtim sanırım akp liymiş dolayısıyla sıkıntı çıkarmaz gibi
herkes blokeli diye biliyorum hocam normal kullananlara bile bloke olmuş sizde niye açık ki