Konu
R10'da sorun mu var ?
06-06-2025, 20:37:49
#1
xumutx
Son 10 dk dır giriş yapamadım internet ile alakalı sandım mobilden de girmedi farklı cihazla da denedim ne oluyor gençlik
Sunucu bağlanmadı vs gibi donma etme oluyor du