mistarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kanka şu fırsatcılıgı biraz bırakman lazım ihtiyacı olan adamlara bişeyler pazarlayamazsın zaten okullar tatil eline telefon alan gmail açıyor makul bi şey satmıyorsun da (:
Görüşüne saygı duyarım