Arkadaşlar selamlar, kırmızı çakarlı acil aracı kullanıyorum. Acil ihbarı gelmesi üzerine dün akşam saatlerinde kırmızı ışıktan tepe lambam ve sirenim açıkken kontrollü bir şekilde geçmeye çalışırken nereden çıktığını anlamadığım bir araç kullandığım acil aracına çarptı. İhbar dolayısı ile numarasını alıp direkt devam ettim. Fotoğraf vs. çekemedik. Sadece tutanak tuttuk. Uyarıcı ışığım ve sirenim açık şekilde kırmızı ışıkta geçtim. Karşı tarafta durması gerekirken durmadı. Kim haklı kim haksız görüşlerinizi veya tecrübelerinizi alabilir miyim? İleri sürüş eğitim sertifikam, SRC, psikoteknik vs. tüm belgelerim mevcut. Haksız olsam bile herhangi bir mali sorumluluk yüklenmiyor bana. Sadece merak ettiğim için soruyorum.