Konu dışı bende yıl başı gibi bu işe baş koymak istiyorum.Ehliyeti büyüteceğim tahmini 1 yıl kadar sürer herhalde.Önce C belgesi sonra E belgesi falan derken baya zorlu süreç herhalde ama üstesinden gelirim.38 yaşındayım türkiye olsun yurtdışı olsun farketmez benim için.Tır şöförü olmak için ehliyet olursa ama tecrübesiz olursan süreç nasıl işliyor ?