Hocam savcılığa gidip ifade vermem yol dahil Max 1 saatimi alıyor o yüzden uğraşmak istiyorum, telefonda sizi savcılığa vereceğim diyince sus pus kesildiler. Üst perdeden konuşan kişilerin yerini süt dökmüş kediler aldı
Bence Tüketici Hakem Heyeti'nin sonucunu bekleyin eğer ret gelirse hakkınızı aramak için adli mecralara başvurun