Konu
Makedonya, Karadağ da yaşayan var mı
06-06-2025, 00:09:34
#2
escapist
Hocam bu gidişle ben Gürcistana yerleşmeyi düşünüyorum, eğer anlaşabilirsek risk almayan viski içemez diyelim