10 yıldır Avusturya da yaşayan biri olarak diyebileceğim tek şey. Herhangi bir Avrupa ülkesi maalesef ki Türkiye şartlarında daha iyi çalışma koşullarına sahip. Almanya ve Avusturya Türkiye Azerbaycan gibi dilleri filan Almanca dır sadece yöresel şiveleri var. Ama Almanya da tabiri caizse istanbul Türkçesi gıbi Almanca konuşurlar. Kanun nizam otomatik işler. Biraz Almanca öğrenin ingilizceniz de var ise oda iş görür heryerde.
Dışarıdan söylenenlere aldırış etmeyin şansınız var ise 1 dakika bile düşünmeyin. Normalde Avrupa bitti muhabbeti yapılıyor eski kafalı bizim insanlar tarafından ama bitik mitik değil.