A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşın 6 tane kursu yok. Birtane kursu var.
https://www.udemy.com/user/gokhan-ba...hz5KvGpzRWStyf
Sanırım aynı kursun bölümlerini saydınız.
Mesela tobo dediniz. Siz hiç toboda fibnacci kullanıldığını gördünüz mü. Bu arkadaş grafik formasyonların her birine de fibonacci teknikleri anlatıyor.
Fibonacci kullanılan her teknik benim ilgi alanıma giriyor.
Siz hangi bildiğiniz formasyonda fibonacci kullandınız mesela. Neyse siz bildiğiniz şekilde finansal piyasalardan uzak durmaya devam edin. Size saçma hayal olarak geliyor ise.
Ben sonuna kadar gidicem.
Kendi hesabımdan bahsettim hocam. 6 Tane teknik analiz kursu almışım daha önce. Bahsettiğiniz arkadaşı tanımıyorum. Başarılar dilerim Allah yardımcınız olsun.