Yapılandırma daha kurulmadıysa FTTH olup olmadığını nasıl anladınız hocam altyapı sorgudan, evin içine OBK mı girdi Ethernet mi? Buna cevap verirseniz yardımcı olurum. Ancak daha herhangi bir işlem yoksa bunları düşünmenin bir anlamı yok diye düşünüyorum. Yükseltme donanımsal bir durum değil, altyapınız neyi destekliyorsa mevcut cihazlar ile o interneti kullanırsınız.
Attığınız test sayfasında max hız 100mbit altyapı fiber yazıyor, öyle olunca ftth diye düşündüm bende bilmiyorum ki