caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım ama anlamadığım nokta şu şimdi ben henüz abone değilim siteden 100mbit pakete abone olsam ve deseler ki yükseltme yok mağdur olurum, 200-300mbitlik paketi alıp 100mbit alsam gene mağdur olurum, bunu yükseltmek yazılımsal onaysal bir işse tamam ama bir donanımsal değişiklik yapmaları gerekirse binada kimse kabul etmez çünkü kimse bağlatmadı bile
Yapılandırma daha kurulmadıysa FTTH olup olmadığını nasıl anladınız hocam altyapı sorgudan, evin içine OBK mı girdi Ethernet mi? Buna cevap verirseniz yardımcı olurum. Ancak daha herhangi bir işlem yoksa bunları düşünmenin bir anlamı yok diye düşünüyorum. Yükseltme donanımsal bir durum değil, altyapınız neyi destekliyorsa mevcut cihazlar ile o interneti kullanırsınız.