normalde direk türkiyeden tır şöförü alıp götüreni hiç görmedim.
çoğu şöför türkiyede bir uluslararası nakliye şirketinde işe başlar o şirket vize alır.
sonra biraz çalıştıktan sonra tabiri caizse avrupaya kapak atmak için uğraşır şöförlerr ab deki nakliye şirketleri aracılığı ile.
ama son zamanlar sosyal medyada bununda çok dolandırıcılığı çıkmaya başladı. umarım tanıdık vasıtası ile işiniz ilerliyordur. başka türlü dikkatli olun.