Merhaba.
Burada yerli yerinde ev daire kira oturmuş düzen var.
Oraya gidip hayatımı orada devam ettirmek istiyorum. Sizce mantıklı mı? İmkanınız olsa gidermiydiniz? Buradaki varlıklarımı bankaya mevduata bırakıp oraya gideceğim. İş hazır 3.500 4.000 euro arası maaş. Tır kullanacağız. Mal getir götür işi. Siz olsanız gidermiydiniz?