Arkadaşlar selamlar apartmanımızda milattan kalma kablonet fiber altyapısı var ve 100mbit hız alıyorum, yakın zamanda turktelekom fiber de geldi cam kablo falan filan ama işte türknetten falan altyapı sorguladığımda:
"FİBER altyapınızın desteklediği maksimum hız:
100 Mbps'ye kadar
20 Mbps'ye Kadar Yükleme Hızı"
Diyor.
Eskiden 30-40mbit gösteriyordu yani altyapı değişmiş ama 2025 yılında turktelekomun taktığı fiber internet 100mbit mi sadece? yani milattan kalma kablonet altyapısı ne zaman koyulduğu belli değil 90'larda mı geldi kaçta geldi o zaten 100mbit veriyor bunun altyapısının gelmesinin ne anlamı var şuan ben çözemedim bu neden böyle?
Telekomdan sorgulamak lazım, her firma o fiberi kiralama hakkına sahip değil.