Antifriz yoksa zaten bu kapak hep paslı suyun rengi de bu olur orası normal alttan kaçak vs var mı bakın. Motorun yağ doldurma kapağını açın yağ nescafe gibi olduysa araçta üst kapak contası gitmiş. Eğer yağ normalse arabada su kaçağı var . Net cevap budur.. su eklemek normal bir şey değildir özellikle 1lt yolda giderken birden su biter motor kitlersiniz.
alttan kaçak göremedim ama 1 ay önce yine su boşaltmıştı araba ustaya götürünce klima radyatörü patladı diyip radyatörü iptal etmişti sonra hava yapar demişti her suyu boşalttığında su ekledikten sonra 1 litre falan eksiltir sonra eksilmez bir daha dedi ve dediği gibi oldu radyatör iptal ettikten sonra 5 6 hafta sürdüm su eksilmedi bu bakımdan sonra su boşaltıp ekledi galiba yine hava yaptı sandım ama bugün bir daha eksiltince emin olamadım