Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Coreli kapatın açarken f8 basılı tutun. sıfırlayacaktır.
bunu denedim fabrika ayarlarına dönüyor ama uyarı yine gelmeye devam ediyor