ciddi anlamda güzel bir ide fakat hala girdi uzayınca dönütlerde saçmalıklar oluyor net ve kısa kısa promptlar girilmesi gerekiyor birde keşke md dosyalarını daha iyi ve düzenli okuyabilse keşke ..