Konu
Metroda herkesin başı eğik... Ne oldu bize?
04-06-2025, 18:05:04
#9
hfze
suratsizligi, kimseyle muhatap olmamayı marifet sanan insanalr olduk artık..çünkü şehirleşme ve batılılaşma bunu gerektiriyordu..bireysel hayatları guzelleyen akım böyle buyuruyordu