Konu
Metroda herkesin başı eğik... Ne oldu bize?
04-06-2025, 16:01:22
#6
ByPowerfuL
Hayat şartları insanları bu hale getirdi.
Ülkemiz insanlarının çok kaygıları var.
Genci geleceğini düşünür.
Evli olanlar geçim derdinde.
Emekliler ayın sonunu zor getiriyor.
Parası olanda mutsuz o da garip