Hayır. İstanbul'da yaşayanın kendine saygısı yoktur, dert bu.
Sanki sadece Istanbul.
8 yildir hem is hem gezi icin Turkiyeye geliyorum. Oncesinde de bir yabanci olarak da orda farkli sehirlerde 15 sene yasadim, ama cogunlukla Ankarada.
Dikkatimi ceken konulardan biri de bu.
Yollarda mutsuzluk, toplu tasimada mutsuzluk milletin yuzunde okunuyor.