Konu
Metroda herkesin başı eğik... Ne oldu bize?
04-06-2025, 15:53:58
#4
paskevich
Sadece metro, otobüs olsa neyse de kendi evinde başını eğmek gibi kötü bir durum yok. Çoluk, çocuğa bayramlık almak bile lüks olmuş her şey ateş pahası...