Konu
Metroda herkesin başı eğik... Ne oldu bize?
04-06-2025, 15:52:00
#3
ustunweb
drmakarna adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayır. İstanbul'da yaşayanın kendine saygısı yoktur, dert bu.
Gidebilsek keşke..