Ben 2 kez yapmistim, bavulumla havalimanina gittim ne ucak biletim var di ne de plan, birinde baku digerinde milanda buldum kendimi.. Hava olsun diye soylemiyorum. Ben yoksul bir ailede buyudum. Umidini yetirme, calis gelistir kendini sen daha iyilerini yaparsin. Hayat surekli firsatlar cikaracak karsina.