Bildiğiniz üzere, R10'un bir çekiliş aracı var ancak bence tamamen işlevsiz.
R10'da bir çekiliş konusu açtığımızda, çekiliş konusunun linkiyle otomatik çekiliş yapabilmeliyiz.
Çekiliş aracına girdiğimde, linkteki konuya yorum yapanları rastgele seçen bir sistem olmalı, ancak maalesef bu yok.
Manuel çekiliş bence gereksiz ve yorucu.
Değerli yöneticiler, bir el atmalı. 🙂