ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben zqwqz kullanıyorum 6 aylık 50 lira
davetiye istiyor,ücretli mi davetiyesi yada nasıl bir sistemi var acaba? bir de yasal mı hocam?