celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ay itibari ile kepenkleri kapatıyorum bende. 3 kişilik grubumuz vardı. Ben ve diğer arkadaş hiç açıp bakmıyoruz kaç aydır. Boşa para vermeye gerek yok. 3 aylık parayla tüm platformlar 1 yıllık alınabiliyor
Bende bir ara veriyordum, baktım izlemiyorum ve izlediklerim kaçak sitelere düşüyor, para vermeyi bıraktım