Hocam ne olursa olsun ne yaparsa yapsın yapan kişi asla yapay zekayla bieşey yapamaz bilgi için okey ama asla site yapamaz sadece bu işi yapan biri daha iyisini yapar valla şaka yapmıyorum ben r10a girmez oldum öyle gpt ile günlük rutin konuşuyorum daha az önce kafadakileri sildim geldim r10a o yüzden hiçbirşeyi yapay zeka üretemez herzaman sorun çıkar ve sorunu çözemez olay bağlantıdan çıkar sürekli aksiyon içinde olursun resim falan olabilir sorun yok ama yazılım ile alakalı bilgiden başka birşey bulamazsınız.