Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Eyeofox; hocam markadan dolayı falan bir problem olurmu? Çok teşekkür ederim
Ben de ilk başta tereddüt etmiştim ancak fiyatına göre gayet muhteşem bir ürün olarak gözlemledim. Binlerce lira vermeye gerçekten gerek yok böyle bir ürün varken. İade koşullarını bir inceleyin isterseniz, beğenmezseniz iade edersiniz. Tabii bu süreci biraz da uzatır, yenisini almak vb. Ben gayet tavsiye ediyorum