Meta9132 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk Telekom 18 ay sözleşmeye port açarız diyorlar 18 ay sözleşme yapmak istemiyorum rezillik resmen
Evet sözleşmeli, o yüzden biraz cayma bedeli ödersiniz demiştim.