X'de bir çok gönderinin altında görüşünü, fikrini bildiren insanlara küfür ediliyor. Herhangi birisi hiç tanımadığı insana rahatlıkla küfür edebiliyor.

Bazıları da çok alakasız şeyler yazıp sanki küfür etsinler de şikayetçi olup parasını alayım amacı güdüyorlarmış gibi geliyor.

Önceden bu işleri gelir kapısı haline getirenler vardı, sonradan değişecekti şimdi durum ne bilen var mı? Hâla aynı şekilde bize küfür eden birisi hakkında suç duyurusunda bulunduğumuzda para alınabiliyor mu?