Hocam FETÖ soruşturmasından operasyon ve kayyum yemiş bir firmanın bayiliğine girmek mantıklı değil bence.
Kendi firmanızı adım adım, sürece bağlı çok daha uyguna kurabilirsiniz. Emek ister çokça. Ama kişisel tercihim, ikinci yol daha zevklidir.
İsmini kendim koyduğum, logosunu kendimin yaptığı firmaya gece gündüz uykusuz çalışabilirim.