Şimdi ben yazılımsal alan da yardım alıyorum ama daha önce de bu işleri biliyorduk ama şuan internet cahili kişiler bile ben yazılımcıyim, tasarımcıyım,yazarım diye geziyor ve bu konu iyice çığrından çıktı ve tamamen iyi yanları değil de kötü yanları kullanılmaya başladı hiç yazılım,kod nedir bilmeyen adamlar 2 dk da dolandırıcılık yapmak için tek sayfalık siteler üretip burdan dolandırıcılık yapıyor onu geçtim veo 3 artık tamamen gerçek videolar üretiyor bu alan da biraz daha gelişmeler olsa şantaj,sahte haberler gibi birçok sorun çıkacaktır şimdi ben kendim de kullanıyorum gelişmesin demiyorum ama herkesin kullanması bu kadar basit olması bence hiç iyi olmadı