Merhaba değerli r10 ailesi udemy uzman eğitmen kısmında ödeme alma alanında tecrübelerinizden faydalanmak isterim 3 secenek var sanırım en uygunu payoner yinede sizlere sormadan edemiyeceğim sizce bunlardan hangisini secmeliyim banka değil sipay'a ödeme almak istiyorum zaten bankada kullanan birisi değilim cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.