Merhaba Serterefendi,
Tespitlerinize katılıyorum. R10'da her forum gibi ayna görevi görüyor. Bizler ne isek bizi yönetenler, platformlar, teknolojiler veya araçlar da yansıması var. Zira toplumdan bağımsız sosyal bir alanı da bulmak imkansız. Ben forum kültürü öldü, şu öldü veya bu öldü söylemlerine kesinlikle katılmıyor: ölenin aslında insanlık ve kültür -tabiri caizse kültürsüzleşme- olduğunu düşünüyorum. Özellikle bizim toplumumuzun her kesiminde inanılmaz hızla artan bir yozlaşma/toplumsal çözülme var...
Selamlar, sevgiler.