r10 bir paylaşım değil ticaret forumu

kayıt olduktan bir kaç sene sonra bunun bilincine vardım halbuki kayıt olurken de farkında olduğumuz bir şeydi kısacası o yüzden artık takılmıyorum

ancak üzücü bir tarafı var, çalıntı/kopya ürün satan çok fazla.