Öğrenmeye çok yatkınım hocam. Yani sürekli kendimi geliştiriyorum sadece mesleki anlamda değil kişisel gelişim olarak da. Yeni diller öğrenebilirim. ABD gitmeyi en çok istediğim ülke fakat orada da durumlar pek iyi değil sanırım bizzat oranın yerlisi olan bir arkadaşım ve buradaki başka bir tanıdığımızdan duyduk. Üstüne basa basa önermiyorlar, gündemdeki konular sebebiyle sanırım. Avrupa'yı da değerlendiriyorum bu yüzden.
Açıkçası dünya siyaseti pek iyi bir yerde değil, popülist siyasetin etkisiyle ABD başta olmak üzere birçok ülkede popülizm güç kazanıyor. ABD'de Trump'ın olması işleri kötüye götürür mü bilemem ancak genel olarak ABD'nin kültürü ve yapısını bana hiç uygun değil. Yine de oradaki kapitalist hayatın getirdiği kısmi avantajlar nedeniyle şu an için yaşam dengesinin kötü olmayacağını düşünüyorum. Bu konuda en güncel bilgi (çoğu zaman saçmalıklarla dolu olsa da ) Reddit diyebilirim. İlgili subreddit'e girip bakarsanız belki ortak sorunları olan insanlar bulabilirsiniz.