Herkese selam değerli arkadaşlar,
Bir sorum olacak. Ben 8 yıl piyasada tecrübeli full stack developer'ım. Daha yüksek refah ve daha rahat ekonomik koşullar gibi nedenlerden ötürü yurt dışında yaşamak istiyorum. B2-C1 civarı İngilizcem var. ABD veya Avrupa gibi ülkelere yerleşmek istiyorum fakat birkaç sorum olacak:
1. Yazılımcı olarak gitmek çok zor olur mu? Mali külfeti ağır olur mu?
2. Gerek iş, gerekse yerleşme adına ne tavsiyeler verebilirsiniz?
3. Şu anda hem kendi işimde çalışıyorum, hem de bir üniversitede öğrenciyim. Ancak 2 yıllık bir program okuyorum. ÇAP yaparak ek bir diploma daha almka istiyorum fakat sorun şu ki bunların denkliği (önlisans) yok diye biliyorum. Bu bana oralarda çok büyük bir mani teşkil eder mi?
Teşekkür ediyorum.