oLbMaestro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, kozmetik sektörü üzerine kendi markamı kurdum sıfırdan kendi ürünlerimi ürettim trendyola girdim ama yeni marka bilinmedik bi marka olunca insanlar güven duymuyor malesef. 7-8 ay oldu gireli ama satışlar hiç iç açıcı değil malesef Eminim trendyolun bi algoritması birşeyi var, benle aynı zamanda giren bi kozmetik firması daha var sıfırdan başladı kendi markasını kurdu takip ediyorum düzenli olarak rakip firma olunca şuan uçuyor gidiyor günde 200-300 kargo çıkartıyor tahminimce bizede izleyip vayyy anasınıı sayın seyirciler diyip maşallah demek düşüyor çok iyi bilmediğimizden trendyolu

Uğraşması zevkli hiç sıkılmadım, yeter demedim, olmayacak galiba demedim.. biliyorum hemen oturmayacağını acemi olduğumu o yüzden hala ilk günkü heyecanla devam ediyorum
Fason mu ürettirdiniz hocam ? kaç tl bütçeyle girmiştiniz kaç farklı ürün vardı ? hikayenizi biraz daha detaylı anlatırsanız dinlemek isterim